یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked
سرخط خبرها

بررسی دوربین آیفون ۱۵ پرو مکس و مقایسه آن با پرچمدار‌های دیگر بازار

  • کد خبر: ۱۸۶۱۱۳
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
بررسی دوربین آیفون ۱۵ پرو مکس و مقایسه آن با پرچمدار‌های دیگر بازار
مرجع DXOMARK که بیشتر با بررسی دقیق دوربین‌ها شناخته می‌شود، آیفون ۱۵ پرو مکس را بررسی کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز -  آیفون ۱۵ پرو مکس، جدیدترین گوشی پرچمدار اپل، با قابلیت تثبیت تصویر، رنگ و فیلمبرداری فوق‌العاده خود موفق شده است در این بررسی چند امتیاز بسیار خوب کسب کند، اما فاصله زیادی که در میدان دید سنسور اصلی و لنز تله‌فوتوی آن وجود دارد به همراه چندین ایراد دیگر، باعث شده است تا این دستگاه با امتیاز ۱۵۴ در جایگاه دوم برترین دوربین گوشی‌های موبایل قرار بگیرد.

نتایج بررسی دوربین آیفون ۱۵ پرو مکس

بررسی دوربین آیفون ۱۵ پرو مکس و مقایسه آن با پرچمدار‌های دیگر بازار

دوربین آیفون ۱‌۵ پرو مکس موفق شده است تقریباً در تمام زیرشاخه‌های عملکرد ویدیویی، به‌استثنای بافت و مصنوعات، رتبه اول DXOMARK را کسب کند. امکان ضبط ویدیو‌های Dolby Vision HDR با وضوح ۴ K و نرخ ۶۰ فریم یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه دوربین این دستگاه بوده و DXOMARK در طول آزمایش خود از آن استفاده کرده است.

DXOMARK در بررسی خود می‌نویسد:

«نوردهی ویدیو و رندر رنگی در اکثر شرایط بسیار سازگار است و موازنه بافت/نویز آن بهترین چیزی است که تاکنون دیده‌ایم. سیستم فوکوس خودکار نیز در نور کم عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد و تثبیت‌کننده ویدیو آن یکی از بهترین نمونه‌های موجود در بازار است.»

عملکرد آیفو‌ن ۱۵ پرو مکس در عکاسی نیز از نظر نوردهی، رنگ و بافت بالاترین رتبه را به خود اختصاص داده، اما درباره فوکوس خودکار و نویز آن به مشکلاتی اشاره شده است.

حالت پرتره بهبودیافته، ثبت عمق و امکان رندر دقیق رنگ پوست این دستگاه باعث شده تا آیفون ۱۵ پرو مکس در دسته بندی «دوستان و خانواده» و «فضای داخلی» DXOMARK بالاترین رتبه را کسب کند. کارشناسان این وب‌سایت همچنین اشاره کرده‌اند که خروجی ۲۴ مگاپیکسلی جدید سنسور ۴۸ مگاپیکسلی آیفون نیز باعث می‌شود تا عکس‌هایی با جزئیات بیشتر بگیرید.

مقایسه دوربین آیفون 15 پرو مکس با دیگر گوشی ها

بااین‌وجود، در رتبه‌بندی برترین دوربین گوشی‌های موبایل، هواوی P ۶۰ پرو همچنان جایگاه اول را تصاحب کرده است. این دستگاه دارای سنسور‌های ۴۸ مگاپیکسلی اصلی و تله‌فوتو و یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی فوق‌عریض است. در تصویر بالا می‌توانید کیفیت عکس گرفته‌شده توسط آیفون ۱۵ پرو مکس، آیفون ۱۴ پرو و هواوی P ۶۰ پرو را مشاهده کنید.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->